При замовленні готових ювелірних виробів, передплата складає 10% від їх загальної вартості. У випадку замовлення індивідуального ювелірного виробу, передплата становить 30% від загальної вартості.
Будь ласка, зверніть увагу, що передплата є невід'ємною частиною процесу замовлення і допомагає нам забезпечити Вам вищу якість обслуговування та індивідуальний підхід до вашого замовлення.
Способи оплати:
- Оплата повна або часткова
- Онлайн-оплата карткою
- Оплата в терміналі
- Безготівковий розрахунок
Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі. Якщо в момент оформлення замовлення всі обрані товари є в наявності, то ми доставимо замовлення протягом 1 - 2 тижнів, залежно від віддаленості Вашого регіону. Якщо товар, що замовляється, відсутній на складі, то максимальний термін доставки замовлення може скласти 8 тижнів. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якомога швидше, і 90% замовлень клієнтів відправляються протягом перших 3 тижнів. У разі, якщо частина товарів з Вашого замовлення через 3 тижні не надійшла на склад, ми відправимо всі наявні товари, а потім нашим коштом надішлемо Вам частину замовлення, що залишилася.
"Інтернет-магазин" - сайт має адресу в мережі Інтернет.
"Товар" - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.
"Клієнт" - розміщення "Замовлення" фізичною або юридичною особою. "Замовлення" - оформлений належним чином запит Клієнта на купівлю Товару.
"Транспортна компанія" - третя особа, що надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:
1. Загальні положення
- Ця Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
- При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, обговореними цією Угодою. Акцептом даного договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину.
- Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти і оплатити товар.
- Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, в зв'язку з чим, Клієнт зобов'язується регулярно відслідковувати зміни в Умовах.
2. Оформлення замовлення
- Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині.
- Продавець не несе відповідальності за достовірність інформації, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
- Замовлення Клієнта може бути оформлено в Інтернет-магазині.
- Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
- Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар в кількості більшій, ніж є в наявності у Продавця, Продавець надає відповідну інформацію Клієнту шляхом направлення повідомлення по електронній пошті або по телефону, зазначеним Клієнтом при реєстрації. Клієнт має право погодитися прийняти Товар в кількості, що є в наявності у Продавця, або анулювати дану позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати даний Товар із Замовлення.
- Товар представлений в каталозі через фотозразки і текстовий опис - є власністю Інтернет-магазину.
- Представлені фотозразки містять один і більше видів товару певного найменування і текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, ціну за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
- Деякі Товари можуть відрізнятися від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок та інше. У разі виникнення у Клієнта питань, що стосуються властивостей і характеристик Товару, перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
- Не пізніше 1-й доби, після передоплати, у разі анулювання передплаченого Замовлення, сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом, пізніше 1-й доби - клієнт зобов'язаний викупити замовлення.